Pakiet Twój Wybór
Pakiet Serwisowy Twój Wybór zapewnia pełną opiekę nad parkiem samochodowym Klienta w ustalonym czasie realizowaną u Dealera Koordynatora w oparciu o oraz rzeczywiste koszty usług posprzedażnych oparte na:
- stałej stawce jednostki pracy serwisu u Dealera Koordynatora,
- stałej wartości rabatu na części zamienne u Dealera Koordynatora,
- jednolitych normach czasowych producenta (LTS) u Dealera Koordynatora.
Zakres
- Przeglądy standardowe w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda dokonywane zgodnie z harmonogramem przeglądów opisanym w książce serwisowej, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.
- Wymianę elementów eksploatacyjnych, podlegających naturalnemu zużyciu w trakcie eksploatacji samochodu dokonywanej w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.
- Naprawy samochodów w przypadku awarii spowodowanych działaniem czynników wewnętrznych pojazdu, konieczne do zapewnienia prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji pojazdu używanego przez Klienta, dokonywane w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.
- Usługi Ford Pomoc – świadczenia Assistance przez 24 godziny 7 dni w tygodniu, polegające na zorganizowaniu i pokryciu kosztów holowania pojazdu, który na skutek wypadku drogowego, kolizji lub awarii utracił zdolność do samodzielnego poruszania się. Uszkodzone pojazdy będą holowane bezpłatnie do najbliższej Autoryzowanej Stacji Serwisowej Ford.
- Pakiet mobilności (auto zastępcze podobnej klasy do dyspozycji na czas wykonania usługi).
Opcje dodatkowe
Serwis ogumienia (zakup opon zimowych oraz letnich, sezonowa ich wymiana, wyważanie oraz przechowanie).
Standard obsługi
Pakiet serwisowy Twój Wybór oparty został na określonych standardach obsługi posprzedażnej obowiązujących u Dealera Koordynatora, które zapewniają:
- Opiekę nad parkiem samochodowym Klienta realizowaną przez Dealera Koordynatora (w razie konieczności również przez sieć Dealerów BSC).
- Priorytetowość w przyjęciu pojazdu Klienta do serwisu u Dealera Koordynatora.
- Wydłużony czas pracy serwisu (zgodnie z ustaloną dostępnością u Dealera Koordynatora).
- Bezgotówkowy system rozliczeń z Dealerem Koordynatorem.
- Zbiorczą fakturę z co najmniej 14-dniowym terminem płatności od Dealera Koordynatora.
- Możliwość ustalenia z Dealerem Koordynatorem indywidualnych warunków serwisowych oraz Assistance.